top of page

SZERVIZ ÉS RMA

Unja már meghibásodott IT eszközeinek menedzselését? Bízza ránk azok garanciális és nem garanciális ügyintézését és javítását, gyári és utángyártott alkatrészekkel! Önnek nem kell mást tennie, mint bejelenti a hibát az online ticketing rendszerünkön keresztül, a többiről mi gondoskodunk. Legyen szó laptopról, asztali számítógépről, nyomtatóról, mobiltelefonról, projektorról, hardwares vagy szoftveres hibáról!

KÉNYELMES ONLINE HIBABEJELENTÉS

Jelentse be a felmerülő meghibásodást az online ticketing rendszerünkön keresztül, és onnantól az eszköz logisztikáját, begyűjtését, szállítását, bevizsgálását, szükség szerint árajánlat adását, garanciális szervizhez való eljuttatását mi végezzük! Ön az egész folyamatot online követheti.

RUGALMASSÁG ÉS NYITOTTSÁG

Mindenféle kapcsolattartási módra van lehetőség; emailes, telefonos, skypeos, távsegítségnyújtással is lehet kiegészíteni a szolgáltatást, minden fórumon elérhetőek vagyunk, nyugodtan lehet telefonon is segítséget kérni. Az elsődleges számunkra, hogy a partner legyen megelégedve azzal, amit kap, és az eszközeik mindenképp működőképesek legyenek amikor csak szükség van rájuk.

ÁTLÁTHATÓSÁG

A ticketing rendszeren keresztül követheti, hogy eszköze éppen hol tart a javításban. Továbbá egy felületen láthatja az eszközének a teljes történetét. Ez alapján az is ellenőrizhető, hogy a korábbi javítások mikor történtek, mennyi garancia vonatkozik rá. Az is látható, hogy mennyire megbízható egy adott eszköz, hányszor romlott el addigi élete során.

KALKULÁLHATÓ HAVIDÍJ

Van egy rendelkezésre állási díj, ami egy havi általánydíj. Ez az általánydíj magában foglalja az összes logisztikai feladatot, a garanciális eszközök ügyintézését. Ezen felül, ha fizetős javítások is bekerülnek a rendszerbe, akkor azok az árajánlat alapján (ha elfogadásra kerülnek) annyival növelik meg a havi költséget. Készül egy havi jelentés, ami alapján készül el a számla, azt megkapja az illetékes, ellenőrzi, és ha megfelel, annak alapján történik a számlázás.

SZOFTVERES HIBÁK JAVÍTÁSA

Akár desktopnál, akár notebooknál, akár szoftveres hibák javítását is tudjuk vállalni, szükség szerint újratelepítéssel, driverek javításával vagy cseréjével, illetve vírusirtással. Ha netán olyan jellegű a szoftveres meghibásodás, amely egy hardveres meghibásodásra vezethető vissza, mondjuk merevlemezek vagy ssd meghajtók esetében, akkor adatmentést is el tudunk végezni.

SZERVIZ

Fizetős javítás keretein belül szervizünk vállalja mindennemű informatikai eszköz és mobiltelefon javítását hardware és software szinten. Kapcsolatban állunk a legnépszerűbb gyártók (Apple, Microsoft, Samsung, Sony, LG stb.) támogatási központjaival.

KALKULÁTOR

ÜGYFELEINK

RMA
MOL Nyrt., Invitech, Invitel

Szerviz
Kis-és középvállalkozások

  • Hogyan működik az RMA szolgáltatás?
    Egy online felület áll rendelkezésre, ahol a meghibásodást be lehet jelenteni ticketing rendszer alapján. Akkor bekerül a rendszerbe egy bejelentés a meghibásodott eszközről. Onnantól a logisztikáját, a begyűjtését, a szállítását, a bevizsgálását, szükség szerint árajánlat adását, a garanciális szervizhez való eljuttatását mi végezzük, az összes ilyen feladattal kapcsolatos járulékos dolgot szintén, és javítás után a készülékeket visszaállítjuk a megrendelőhöz. Ha fizetős a javítás akkor a megbízó megrendelő kap egy árajánlatot a javításról, és dönthet arról, hogy elfogadja vagy visszautasítja, ha elfogadja akkor javítás alá kerül, ha nem akkor visszaszállítjuk.
  • Nagyjából mennyibe kerül az RMA szolgáltatás?
    Nehéz megmondani, de van a weboldalunkon egy kalkulátor, ami irányadó, de előzetes egyeztetés szükséges ahhoz, hogy egy korrekt, pontos árajánlatot kapjon az ügyfél, akit érdekel ez a szolgáltatás. Eltérő méretűek a cégek, eltérő méretűek a gépparkok, és eltérő méretűek a távolságok is, tehát ha egy nyíregyházi cég olvassa, akkor nyilván, hogy más költségekkel kell számolni, mint egy 13. kerületi cégnek.
  • Van egy kalkulálható havi díja ennek a szolgáltatásnak?
    Van egy rendelkezésre állási díj, ami egy havi általánydíj. Ez az általánydíj magában foglalja az összes logisztikai feladatot, a garanciális eszközök ügyintézését. Ezen felül, ha fizetős javítások is bekerülnek a rendszerbe, akkor azok az árajánlat alapján (ha elfogadásra kerülnek) annyival növelik meg a havi költséget. Készül egy havi jelentés (teljesítés igazolás röviden TIG), ami alapján készül el a számla, azt megkapja az illetékes, ellenőrzi, és ha megfelel, az annak alapján történik a számlázás.
  • A ticketing rendszer használata igényel informatikai ismereteket?
    Nem szükséges érteni az informatikához, sőt, az a legjobb, ha megmondja, hogy mi nem működik, magát a jelenséget, ahelyett, hogy azt mondaná meg, hogy mi az, ami elromlott. Egyszerűen használható, magyar nyelvű, és a betanítás is hozzátartozik a szolgáltatáshoz. Többlépcsős hozzáférést lehet adni, van olyan hozzáférés, ahol valaki csak látja, hogy mi történik az eszközzel és van, aki megteheti a bejelentést, elbírálhatja az adott árajánlatot, amit a rendszeren keresztül kap.
  • Ha laptop romlik el, szoftveres hibákat is javítotok?
    Akár desktop-nál, akár notebooknál, akár szoftveres hibák javítását is tudjuk vállalni, szükség szerint újra telepítéssel, driver-ek javításával vagy cseréjével, illetve vírusírtással. Ha netán olyan jellegű az a szoftveres meghibásodás, amely egy hardveres meghibásodásra vezethető vissza, mondjuk merevlemezek vagy SSD meghajtók esetében, akkor adatmentést is el tudunk végezni, bár az ssd-k esetében ez kissé korlátozottabb, nehezebb dió szokott lenni egy adatmentés, van, hogy olyankor nem lehetséges.

KÉRJEN AJÁNLATOT

szerviz@sysinfo.hu

+36 20 377 377 3

bottom of page